•   Gratis proefles
  •   Professionele vakdocenten
  •   Dichtbij huis
  •   Schitteren op het podium

Gearchiveerd: Werken bij CultuurKlik

Gearchiveerd: Werken bij CultuurKlik

VACATURE
Administrateur/Assistent-controller
16 uur per week
Ingangsdatum: 1 april 2022 of z.s.m. daarna     

 

Heb jij een Klik met Kunst en Cultuur en daarnaast ook een goede financieel administratieve achtergrond? Dan is dit de functie die bij jou past! Een functie met brede verantwoordelijkheid waarin jij hét aanspreekpunt bent voor financiën.

Werken bij CultuurKlik (voorheen Scala Cultuur op School) betekent werken in een stichting die cultuureducatieve producten en diensten ontwikkelt voor het primair en voortgezet onderwijs. Denk hierbij o.a. aan muziek, dans, theater en beeldende kunstvormen.

Wat ga je doen als administrateur/assistent-controller?
Als administrateur/assistent-controller bij CultuurKlik ondersteun jij het team en de teammanager. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de financiën en je werkt nauw samen met de controller.

Je zorgt er voor dat de boekhouding altijd is bijgewerkt en bewaakt dat ook door het uitvoeren van (interne) controles. Daarnaast heb je een belangrijke taak in het planning- en controlproces van de stichting: je bereidt conceptbegrotingen voor en werkt managementrapportages uit. Ook de voorbereiding van de jaarrekening is een van jouw taken.

Samengevat:
• Verzorgen van de financiële, project- en salarisadministratie
• Facturatie
• Budgetbewaking en signaleren en bespreken van overschrijdingen
• Begrotingen, managementrapportages en jaarrekening

We stellen het zeer op prijs dat je mee denkt en adviseert over het verder stroomlijnen en automatiseren van de projectadministratie en het financiële proces!

Wanneer hebben we een Klik?
Wanneer jij de collega bent die het eigen werk goed en zelfstandig organiseert. En vooral goed communiceert en graag met anderen samenwerkt.

Verder vinden we het belangrijk dat:

– je werk- en denkniveau meebrengt op minimaal HBO niveau;
– je tenminste 3 jaar ervaring hebt in een financieel administratieve functie;
– je goed met Excel kunt werken;
– je kennis en ervaring hebt met bekende financiële applicaties (Snelstart is een pré);
– je een breed inzicht hebt in administratieve en financiële processen;
– je zowel mondeling als schriftelijk goed kunt communiceren.

Wat krijg je er voor terug?
Uiteraard een leuke brede en zelfstandige financiële functie in een organisatie vol creativiteit en inspiratie!
In eerste instantie zullen we een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar aangaan, maar de intentie is om deze te verlengen als de samenwerking beide partijen goed bevalt.

Onze arbeidsvoorwaarden en salariëring zijn gebaseerd op de cao Kunsteducatie. Afhankelijk van jouw kennis en ervaring word je ingeschaald in schaal 8 van de cao. Dat betekent een salaris tussen € 2.566 en € 4.024 bij een fulltime aanstelling.

Naast een goed salaris hebben we ook goede secundaire arbeidsvoorwaarden met o.a. een pensioenregeling en een individueel keuzebudget. We werken met een jaarurensystematiek. In de praktijk betekent dit dat je (vrijwel) alle schoolvakanties vrij bent.

Waar vind je deze leuke baan?
Kunst prikkelt, inspireert, maakt nieuwsgierig, verbaast, ontroert, verwondert, schokt, stemt tot nadenken, zet de wereld op zijn kop, geeft energie, maakt je aan het lachen of huilen, laat je dromen en fantaseren… die ervaringen brengt CultuurKlik naar het klaslokaal.
In overleg met scholen en in samenwerking met culturele vakdocenten bieden we het onderwijs cultuureducatieve activiteiten voor de disciplines muziek, dans, theater, beeldend, erfgoed, literatuur en media. In opdracht van vier gemeenten in Zuidwest-Drenthe en de gemeente Steenwijkerland adviseren we scholen, organiseren we ontmoetingen, plannen we voorstellingen en lessen en ontwikkelen we projecten.

CultuurKlik is gevestigd in Hoogeveen en Meppel en bestaat uit een team van vijf inhoudelijke adviseurs en planners, een communicatiemedewerker en een teammanager.

Enthousiast of wil je meer weten over de vacature?

Voor meer informatie over het team kun je tijdens kantooruren contact opnemen met Gerrit Jan Rutgers, teammanager, via 06-41116498. Over de functie kun je contact opnemen met Wytze de Vries, directeur-bestuurder, via 06-31930043.

We ontvangen je sollicitatie met cv graag vóór vrijdag 11 februari via de mail naar secretariaat@kunstencultuur.nl

In de week van 14 februari vinden de sollicitatiegesprekken plaats: naar verwachting nu op de dinsdag en de donderdag.